Rózsalány

Élet 65 rózsával

Élet 65 rózsával

Divatot teremtek?

Csak kényelmes vagyok...

2018. november 30. - Rózsalány01

  Próbáltam elkerülni, kikerülni, elfutni előle, de csak rám zuhant az a pléd. :D

Először jó mókának tűnt, most pedig hiányzik, ha nincs rajtam. Idén úgy jött össze, hogy nulladik órám is van, így már akkor is bent vagyok a suliban, mikor még ki sem keltem az ágyból. Az én első ilyen hajnali órám az volt, ami a többieknek a negyedik. Várom a kérdést: De Fruzsi, miért? Azért, mert kórházban voltam, és olyan szépen jött ki a két hét, hogy három péntek is benne volt, amikor ez a fantasztikus nulladik óra is van. Félreértés ne essék, nagyon szeretem azt az órát, hiszen irodalom, de azért az ágyat mindig sikerül magam után hurcolni ezen a napon. Mert ha a párna nincs is a fejem alatt, és a nagy macit sem húzom magam után, de egy dolog a hátamra csimpaszkodik: egy puha pléd, legyen az sárga, zöld vagy rózsaszín (tervezem bővíteni a gyűjteményt). Komoly elhatározás volt az első alkalom, amikor a vállamon ragadt a "ruhadarab", és miután elmagyarázom, ti is pléddel fogtok mászkálni (vagy nem).

  Hűvös őszi napra virradtunk, az ablak párás, szíved hálás, hogy csak az utca nyálkás, te pedig bent fekszel a meleg szobában. Ami aggaszt, hogy pihenőt sem tarthatsz, mert az óra már hatot üt, és a bóbiskolást most inkább ejtsük. Persze, azért, mert be kell érni időben, de a kávé muszáj, mert ha kimarad, mi tart ébren? Szóval legurulsz az ágyról, lemondasz álmodról, és elkészülsz. Ha buszozol, valami kedves arc mellé ülsz, de én gyalog megyek, kibírok öt percet. De hol van már a lényeg? Szemed csukva, karod keresztbe van fonva, és egy dolog jár a fejedben, hogyan maradj ébren? Nem hat a kávéd, nincs több ötlet, marad a pléd. Ha nem tudsz felkelni, nem kell erőltetni. Jó lesz az úgy is, ha meleg anyagba zárkózva alszol még egy kicsit, Dante pokla úgyis ébrenlétre kényszerít.

  Megjegyzés: Nem is Dante poklát vettük, amikor megjelentem sárga pléddel és kávéval a kezemben.

Jó, szóval álmos voltam, reggel volt, a pléd meg csak rám ugrott. Majd miután két pénteket végig szuperhősködtem a suliban (fel-alá rohangáltam, és élveztem, hogy száll utánam a plédem), megjelentem egy hétfői reggelen plédben. Tágra nyílt szemek, hogy: FRUZSI!!! Már hétfőn is? Nyugalom, már egész héten. :D

47111773_570265713428822_1479414936944771072_n.jpg

Előnyök:

  • Meleg
  • Puha
  • Párnaként is megállja a helyét
  • Lehet vele takarózni a babzsákokon (Igen, még mindig van babzsák a suliban :) )
  • Te azt hiheted, hogy szuperhős vagy, és ezzel egyedül leszel, de te legalább boldog vagy
  • Azt viszont senki nem fogja kétségbe vonni, hogy fura vagy
  • Ha beteg vagy, még kellemesebb
  • Hű társad lehet
  • Okot adsz az embereknek, hogy hozzád szóljanak (Értsd: ismerkedési lehetőség)
  • Ha kiborul a zabkásád a táskádban, használhatod batyuként is (saját élmény)

47158926_1974943422598464_8176048917469724672_n.jpg

Hátrányok:

  • Sajnos eltűnni nem fogsz tőle, de legalább mindenki észrevesz :D
  • Okot adsz az embereknek, hogy hozzád szóljanak (Értsd: ha akarod, ha nem)
  • Fura leszel.
  • Ha felveszed rá a kabátot, úgy nézel ki, mint egy töltött pulyka (MÉG ÉN IS :D)

Megjegyzés: Ha egyszer felveszed, utána könyörögni fog, hogy vedd fel többször is, és végül te leszel a "plédes gyerek" a suliban. Ezt a címet sikerült megszereznem, de már vannak követőim. A pléd... jó.

Így belegondolva hányszor fordulhatott elő ennek a párbeszédnek valamilyen formája, hogy:

- Hé, ezt add már oda Fruzsinak!

- Ő ki?

- Tudod, aki mindig abban a feltűnő sárga plédben járkál. Ma lehet éppen zöldben van, de felismered, mert valamilyen pléd tuti van rajta.

Saját tapasztalatok:

  • Amikor először láttam egy másik lányt plédbe burkolózva, úgy éreztem életbe lépett a mondás: Egy bolond százat csinál! :D De milyen okos bolondság...
  • Pár tanárnőtől már tapasztaltam enyhe bókot, ezt betudom annak, hogy a szívük mélyén ők is felvennék. :D
  • (Utalva az előző pontra) Jó érzés olyanokat hallani, hogy: De jó rád nézni, olyan vagy ebben a rideg időben, mint egy napsugár! , Már messziről kiszúrtam a sárga színt!!
  • Már megszokták. Először még láttam a furcsálló tekinteteket, de már csak mosolyok követnek, amit meg nem látok, az nem fáj. :)

47071648_504743450037689_3805016088505221120_n.jpg

Felhasználási javaslatok:

  • Batyu
  • Takaró
  • Ülőpárna
  • Alvópárna
  • Szuperhős köpeny
  • Sál (bár annak kicsit vastag)
  • Poncsó
  • Bármi, ami eszedbe jut. Felőlem akár ehetsz is vele. :D

Ennyi lett volna a rövid kis sztorim, gondoltam hozok egy kis laza témát is. :)

- Rózsalány

 Ui.: A bejegyzés megírása után megtaláltam a sötét múltamat, és a gönc kevésbé divatos kiszerelésében, de még is csak egy pléddel pózolok. Be kell látnom, nem most kezdődött a plédmánia:ujabbak_044.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://megkomponaltalmok.blog.hu/api/trackback/id/tr7614397326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása